ДОБРО - Десни Обединени Българи за Развито Общество

събота, 16 август 2014 г.

Песен за подлогата

Не трябва да забравяме, че ако не бяха подлогите, червените и сините комунисти нямаше да са толкова силни, колкото са днес, продължавайки да тровят нацията ми, градена с поне 13 столетия история. Подлогите са хоросанът и тухлите, с които се строи цялата система на престъпна кражба, мутро-милиционерска хунта, нео-комунистически капитализъм с откраднати пари и т.н. Подлогите са ужасно многобройни. Те са като къклеци, като хлебарки. Те са напаст. Те се лепят за всичко, което има пари и го смучат, докато евентуално не го обезкръвят, но го надуват да изглежда голямо. Те са много неуки, но пък престъпно активни, когато стане въпрос за оцеляването си. Поради тази причина, реших да напиша стихотворение за подлогите, което би могло да стане и на песен, с подходяща мелодия:

Песен за подлогата
автор: /инж. Г.Пашев/

Аз съм дърта подлооога,
обичам задници да ближа,
освен това друго не мооога,
и за нищо не ме е грижа!

Майка си ще продам
ако това ще ме обогати
и гъза си ще си дам
на комунист с пари.

Отивам на протести
или на контра-протести,
за педесе лева на ден
и детето си вземам с мен.

Аз нямам Бог
и съм злобен като булдог,
мирогледа ми е тесен
и тотално слаботелесен.

Няма коментари:

Публикуване на коментар